onsdag 9 januari 2013

Och hej 2013.

Nyligen hemkomen från en vecka i Värmland. Det var galet underbart att få se mina älskade små igen. Och nu är de hemma, ligger i sina sängar och sover. De hade haft det bra hos mormorn. Ossian passade på att sluta med välling och börja sova hela nätterna, tack mormor!

Jag har bara slappat, lekt, pratat, spelat spel och bara njutit av dagen. Inte läst en enda blogg, inte bloggat själv. Kikat in på Facebook och instagram ibland, men det var allt.
Men nu är vi alltså hemma igen. Jag har försökt läsa ikapp lite bloggar, städat bort julen som blev kvar innan jag drog och packat upp väskor. Ska försöka förbereda mig lite inför vardagen också. Imorgon väntar en hel del kul (som att jag får tillbaka min mobil, woho) och på måndag ska barnen åter till dagis. Efter tre veckor borta! Känner mig ganska lugn, men då det skett en hel del förändringar på Ossians avdelning så väntar jag mig en del tårar när jag lämnar.

2013. Nu hoppas jag verkligen att det här året inte blir lika rörigt och konstigt som det förra. Känner att jag behöver ro, lugn, trygghet och en ljus framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar