måndag 18 februari 2013

Hej och hejdå.

Jag har en micropaus hemma. Man kan ju knappt tro att jag är arbetslös. Eller ja, det är jag ju faktiskt inte. Men jag saknar ju fast anställning.
Hur som helst, sen jag tillfrisknade från döden (över 40graders feber) för någon vecka sedan så har jag inte gjort annat än att jobba, plocka hemma, övningsköra, jobba, träffa vänner, vara med barnen och jobba lite till. Det är med andra ord inte ett dugg synd om mig.
Och varje dag är jag så enormt tacksam för att jag har två arbeten som jag trivs med. Det har liksom aldrig hänt tidigare i mitt liv.

Nu ska jag dessutom ta tag i träning och har för första gånget i mitt liv blivit medlem på ett gym. Jag kan knappt själv tro att det är sant, men hej beach 2013 - nu kommer jag!
Och så har jag helt tappat suget för den här supertrista bloggen. Som ni säkert förstått. Jag läser knappt bloggar längre, jag är urusel på att kommentera och jag skriver knappt alls. Kanske vaknar lusten till liv någongång igen, annars kommer nog den här bloggen gå i graven ganska snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar