fredag 1 mars 2013

Fredag och första mars.

Mars alltså. Våren närmar sig. Det har varit några plusgrader ute, solen har värmt och snön smälter. Väntar mig såklart lite mer snö, det hinner vi nog med innan det blir vår på riktigt. Men nog blir man lite gladare, lite piggare och lite positivare?!

Barnen är på dagis. Jag gör just nu det enda rätta. Ligger på soffan och glor på tv. Igår var jag såå trött på jobbet, idag hoppas jag på lite mer energi.
Men jag ska inte ligga här hela dagen. Nej, jag ska gå till gymmet (2 km promenad) och träna lite innan jag åker iväg på kvällsjobb. Sen är jag ledig i helgen och då väntar det lite roligheter. Eventuellt en utgång. Vilket skulle vara jättekul, det var länge sen jag var ute! Speciellt var det länge sen jag var ute och svängde på rumpan.

Nåja. Ska fortsätta med att hänga på soffan en stund till. Trevlig fredag och trevlig helg, på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar