torsdag 17 maj 2012

Egentid.

Det här är precis vad jag vill göra på min egentid. Poppa musik så högt jag bara kan, skråla med, dansa lite. Och så dammsuga. Och plocka ur diskmaskinen. Ja, kanske inte det roligaste man kan göra. Men jag älskar stunder då jag får spela musik högthögt och bara njuta. Det är livet.
Därför saknar jag ibland alla mina förfester. Att stå med en grogg i handen, sminka sig, fixa håret och prova kläder medans musiken dånar ur högtalarna... Åh, I love it. Någon förfest lär det inte bli här hemma på läääänge länge. Men då passar jag på de stunder som jag faktiskt har huset för mig själv.

Och ni, jag har hakat på instagram nu. Fattar inte ett skit än så länge. Men kanske blir jag fast, som alla andra? Vill ni kika så finner ni mig där, #soffifie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar