tisdag 15 maj 2012

Lyckan.

Nu, just idag skulle jag säga att jag är lycklig om någon frågar mig. Lycklig. Det som jag alltid strävar efter. Jag älskar lyckan. Älskar älskar älskar.
Jag har massor med energi. Jag vill göra saker hela tiden, jag vill springa tills jag inte orkar stå på benen längre och min kropp orkar så mycket mer.
Jag har massor med inspiration. Jag vill skriva, måla, möblera om, köpa nya saker och göra om hemma. Men mest vill jag rita. Jag har massor med idéer i huvudet som bara väntar på att få komma ut.
Jag är så glad. Skrattar åt allt, tänker glada tankar och ler åt livet.

Om det är sommaren som är på väg eller att jag äter bättre och rör mig mer, som gör att jag känner såhär, det spelar ingen roll. Huvudsaken är jag stortrivs. Älskar det här. Vill stanna här, i den här sekunden.



Och det märks att jag mår bättre, för glädjen, den smittar av sig på mina fina fina barn.

1 kommentar: