fredag 8 mars 2013

Den här helgen, och många andra.

Den här fredagen har jag valt att pussla lite för att få ha barnen hemma. Jag jobbar massor i helgen men vill så gärna få tid tillsammans med de som betyder mest.
Det är så skönt att bara gå och dra sig på morgonen. Kramas och höra barnen leka och skratta.

Jag åker till jobbet i eftermiddag och kommer hem imorgon förmiddag. Min första natt på jobbet, men det ska nog gå bra. Det är åtminstone inte vaken natt, för det hade jag nog aldrig pallat.
Sen är jag ledig imorgon och jobbar på söndag igen. Det känns att det blivit mycket jobb på senaste och jag längtar efter en helt ledig helg. Då jag får mycket tid med barnen, en sovmorgon och kanske lite egentid. Snart så.

Ha en härlig solig fredag, mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar