fredag 2 mars 2012

Suck.

Nä men okej. Solen skiner utanför, det är ännu en dag med vårväder.
Men jag är bara så himla irriterad på att de här rutinerna jag försöker skapa går åt helvete hela tiden. Jag försöker göra allt jag kan för att lillen ska sova ungefär samtidigt varje dag. Han gör precis tvärtom. Jag gör allt jag kan för att kunna sluta amma, men han vägrar.

Jag blir bara mer och mer ledsen och deprimerad. Jag mår inte bra av detta och behöver ha tillbaka mig själv nu. Nu! Det är som sagt snart vår, och jag vill kunna njuta av den. Inte bli tokig av att allt jag gör inte leder någonstans.

Tur är uppenbarligen ingenting som existerar i mitt liv.
Ja, jag är lite bitter idag.

3 kommentarer:

  1. Man får vara bitter ibland. Det är ju en rätt skön känsla att bara spä på med bitterhet en hel dag...

    SvaraRadera
  2. Jaa men inte när det är hela jävla tiden!!!

    SvaraRadera
  3. Christel: nä, man kan ju inte ha bra dagar jämt :)
    Anonym: nä, det vore jävligt trist! Tur att jag sällan är såhär bitter :)

    SvaraRadera