måndag 2 juli 2012

Paus.

Bloggen fick en paus under helgen.
Egentligen finns det massor att skriva om. Upp och nervända livet jag lever. Jag står inför mitt livs kanske svåraste beslut. Ett val som jag önskar så att jag bara slapp ta. Jag velar hela tiden. Fram och tillbaka. Men någonstans måste jag ju följa magkänslan, följa hjärtat. Det har jag lärt mig.
Men jag vet inte vart känslorna är. Jag vet inte vad som känns rätt. För just nu känns allt bara fel. Alla vägar känns fel. Men en vacker dag så måste jag ju ta ett beslut. Då hoppas jag bara att jag väljer rätt.

Tills dess så fortsätter jag göra sånt som jag mår bra av, som jag blir glad av. Där ingår såklart att vara med och hitta på roliga saker med mina barn, det hoppas jag att ni förstår. Men jag har brytt mig så mycket om alla andra. Till ingen som helst nytta. Jag behöver verkligen ta hand om mig själv nu. Och mina fantastiska barn.
Och det är precis vad jag tänker göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar