måndag 4 juni 2012

Beach 2012.

En månad var först målet. Nu har det gått en månad. Utan problem. Så nu är faktiskt planen att fortsätta under hela sommaren.
Vad har jag gjort då? Slutat ätit godis helt. Popcorn, en bit choklad och läsk är okej på helgen. Två dagar alltså. Ofta har det inte ens blivit två dagar. Slutat små äta. Slutat äta mjukt bröd.
Minst ett set plankan varje dag, 6 dagar i veckan. Och tre powerwalks (på en timme) i veckan. Dock har det bara blivit typ tre powerwalks på de senaste två veckorna. Skärpning på det!

Nu bjuder jag verkligen på mig själv. Så här är resultatet efter en månad.

3 maj 2012

3 maj 2012

3 maj 2012

27 maj 2012

4 juni 2012

4 juni 2012


Jag har svårt att se någon markant skillnad direkt. Däremot märker jag det lite eftersom inte putar ut eller "hänger över" jeansen längre.



5 kommentarer:

  1. Modiga du!! Jag har tagit bilder med.. men har ju inte tränat på en månad. Blir bilder i Juli sen kasnke ;) KANSKE. Jag är inte sådär modig :)

    SvaraRadera
  2. jo det är absolut stor skillnad! duktiga systra mi! :)

    SvaraRadera
  3. Wow, man ser ju jätteskillnad!

    Du är jättefin vilket som dock! :)

    /Malin

    SvaraRadera
  4. Det är en tydlig skillnad!! Vad duktig du är, gumman!

    SvaraRadera