tisdag 5 juni 2012

Tattoo.

I helgen pratade vi om tatueringar. Och min rädsla för det. Det är ju konstigt, men jag var aldrig rädd för att föda barn. Däremot är jag rädd för att det ska göra skit ont att tatuera mig. Larvigt? Ja. Men jag är skit feg.
Dock är jag mer och mer och ännu mer sugen på en. Vad och var är redan klart. Nu ska jag bara samla mod. Någon som kan skicka över lite?

Eller så går jag helt enkelt bara dit. Tar reda på vad det skulle kosta, hur lång tid det skulle ta. Sen tar jag med ipoden med foo fighters och bara härdar ut. Precis som att göra en rotfyllning. För det är jag faktiskt ännu räddare för. Och det klarade jag ju av.

(bild från weheartit.com)


1 kommentar:

  1. Åh jag ÄLSKAR tatueringar! Vad och vart ska du göra den?
    Mange på Mayhem Tatto är bra. Där har jag gjort mina senaste. 900/timmen tar han.
    Du får ju ha din egen musik i deras spelare om du inte vill ligga/sitta med lurarna?

    En liten varning dock. Det är beroendeframkallande, har du gjort en så vill du göra fler :)

    SvaraRadera