fredag 13 april 2012

My oh my!

Jösses. Den här dagen alltså. Tur att jag trots allt varit glad och kunnat skratta åt det. Och jag haft mamma här, som dels har hjälpt mig och dels fått se hur det ibland är här hemma...

Att Ossian inte vill sova och hellre skriker sig blå är ju vardag hos oss. Men på senaste tid har det tagit så otroligt mycket energi av mig. Sömnlösa nätter och så dessa eviga fighter när han ska sova. Det känns som jag sprungit en mil efter varje gång.
Men utöver det så vaknade min dotter på HELT fel sida idag. Skrik, tårar och trots trots trots. Gör emot allt jag säger, skriker för allt och beter sig hemskt. Hela dagen.

Ett litet undantag var det dock. Båda två flinade upp sig när de fick bada efter middagen. Skönt att avsluta dagen så ändå!
Nu sover den lille i min famn och den stora ligger i sin säng. Äntligen kan jag andas ut och försöka njuta av den här fredagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar