måndag 16 april 2012

Om den förbannade sömnen.

Börjar bli rätt uttjatat detta nu, va?
Ossian sov som vanligt skit dåligt i natt. Och nu på förmiddagen, när jag hade hoppats på att få sova ikapp lite.
Och det var idag som jag på riktigt tappade tålamodet. Sömnbristen tar rejält på mig och jag känner inte igen mig själv längre. Jag ska inte påstå att jag har gott tålamod, men jag är förbannat envis. Har jag bestämt mig för något så ger jag mig inte. Och i den fighten så vinner jag alltid över mina barn.

Nu ska jag alltså fightas varje natt. För nu SKA det bli bättre. Jag orkar faktiskt ingenting annat. Och nu har jag bestämt mig. Nu ska det bli ändring. Nu. I natt.


3 kommentarer:

  1. usch vad jobbigt!
    ja hoppas det funkar! annars är 5-min metoden ett hett tips ;)

    SvaraRadera
  2. Blä, jag lider så med dig. Men du är grym - så du SKA lyckas!

    SvaraRadera
  3. Hur gick natten? Håller tummarna att det ska bli bättre, sömnbrist är inte kul.

    SvaraRadera