tisdag 10 april 2012

Utflykt.

Min mamma och lillebror bor här, så Mira fick vara ledig idag. Det väntade nämligen en utflykt!
Vi åkte till junibacken. Och vilken fullträff det var för Mira! Hon älskade det. Så glad och duktig hela dagen. Sångstunden utanför pippihuset var nog höjdpunkten.
Vi åkte dessutom dit och hem kommunalt. Och det gick hur bra som helst! Två barn och en barnvagn, så jag hade väntat mig lite panik, men det var inga problem.
En trött liten Mira somnade dock på bussen den sista biten. Sötnos.
En riktigt rolig och lyckad dag!

Imorgon väntar dagis igen. Bara två dagar den här veckan. Skönt med lite ledigt. Dessutom får jag ju lyxen att lämna Ossi hemma med mormor, så jag kan ta Mira själv i handen och gå till dagis. Det är verkligen vardagslyx.

1 kommentar:

  1. Junibacken är verkligen en hit, men så dyrt! Måste dit snart igen.

    SvaraRadera