tisdag 21 augusti 2012

En stund av egentid.

Mina hjärtan är på dagis. Den lille lämnad skrikande i famnen på fröken. Jag håller alla tummar att det går bättre idag! Om allt går som det ska, går jag tillbaka lagom tills han vaknat efter vilan.

Jag är hemma. Egentid mitt på dagen har jag inte haft sedan Ossian låg i magen. Härligt! Vad jag gör? Spelar bästa Foo Fighters på högsta volym, fixar frukost som jag ska avnjuta i lugn och ro framför tvn. Och så ska jag väl passa på att städa och plocka lite. Alldeles lagom tycker jag.

1 kommentar:

  1. Såg båda dina små idag :)
    Simon ska tydligen gå på samma avdelning som Ossian och Sebastian på Blå vulkan. Mira går på Röd va, tyckte inte jag såg hennes namn någonstans?

    Vilka tider ska dina gå? Vi valde 9-15 dom dagarna jag inte jobbar.

    SvaraRadera