fredag 3 augusti 2012

När man har fått nog.

Jag tar mycket skit, ska ni veta. Jag sväljer väldigt mycket. Sväljer och går vidare. Men någongång så rinner bägaren över även för mig. Det har den gjort nu.
Jag är less på att hela tiden ta skit för någonting som jag inte har gjort. Jag är less på att folk ska ha en åsikt om allt jag gör, allt jag säger och allt jag skriver. Jag är less på att folk inte ens vågar säga något till mig. Fråga hur jag mår, hur det går eller vad det är som händer. Jag kan ta det, jag lovar. Kanske finns det något jag vill säga till er också.

Jag är helt enkelt jävligt less.

3 kommentarer:

  1. Det är du och bara du som har satt dig i den situation du befinner dig i just nu och du har dig själv att skylla.
    Gör något åt situationen i stället för att gnälla.

    Du har vetat om rätt länge att du behöver skaffa ett jobb, eller hur? Du kan ju inte räkna med att få ett drömjobb utan utbildning och med småbarn.

    SvaraRadera
  2. Anonym: haha. Det är definitivt inte jag som satt mig i den här situationen. Och det har handlar om något lååångt bort från allt som heter jobb.

    SvaraRadera
  3. Jag har följt dig nu 1 år och tycker du verkar vara så stark och blir så glad när du skriver att du mår så mycke bättre som du verkar göra ibland iaf.har ju förstått att du har haft det jobbigt.Tycker det är tråkigt att du ska bli illa behandlad.
    Jag hoppas du kan hitta ett jobb snart, och att du får må bra. Dina barn är verkligen söta, små charmtroll ;)håller alla tummarna för dig!kram

    SvaraRadera