torsdag 4 oktober 2012

Hej torsdag!

Allt visade sig vara bra med lille Ossian. Han har ett blåmärke på insidan läppen, en rejäl fläskläpp (som sitter i även idag) och ett sår i munnen. Tänderna och näsan verkar ha klarat sig fint. Och idag verkade han gladare.
Jag är också glad. Men förbannat trött. Ossian vaknade tre-fyra gånger i natt, Mira kom upp och hade kissat i sängen... Och sen tyckte den lille att det var morgon redan 5.45. Gäsp! Jag längtar ihjäl mig efter att få sova en hel natt. Kanske snart? Hoppas.
Så pga tröttheten och det pissiga vädret gick jag raka vägen hem (efter att lämnat barnen) och bäddade ner mig på soffan med varm O'boy och såg en film. Bara för att jag kan. Nu är jag mitt uppe i städningen men har tagit en paus för att äta lite. Och surfa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar