torsdag 18 oktober 2012

Om fixeringen.

Vid 11 blev jag väckt, masade mig upp och fick faktiskt i mig lite lunch. Eller frukost snarare. Därefter tyckte jag väl att det var dags att lämna sängen tills ikväll. Man känner sig bara sjukare om man ligger hela dagen. Dessutom måste jag ju hämta barnen vid halv tre.

Så istället placerade jag rumpan vid datorn. Jag försökt samla på mig ytterligare information om hur man gör nagelförlängningar. Känns lägligt att faktiskt veta hur man ska göra, när det snart landar ett stort paket här. Det ser och verkar ändå "ganska" enkelt. Men jag tar inte ut någon seger i förskott. Jag förväntar mig inget annat än att jag kommer sitta och svära på kvällarna innan jag får ett resultat som jag kan vara nöjd med. Kul ska det bli i alla fall. Galet kul!
Och därför är det lite trist att jag jobbar kväll fem dagar i rad med start i helgen. Men jag ska nog hitta lite tid ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar