tisdag 25 september 2012

Dancing in the dark.


Det allra bästa med att vara arbetslös är att jag kan poppa min musik och skråla med för fullt. Musiken är gärna hög och jag vill gärna överrösta den med min skön sång. Undrar om grannarna hör mig? Hoho. Det bjuder jag på i så fall. Man gör liksom allting så himla mycket bättre med lite musik, tycker ni inte? Jag skulle aldrig klara mig utan den. Och en dag som denna kör jag bara en massa gamla godingar.
Jag är ganska blandad när det gäller musik egentligen. Rocken ligger mig närmast om hjärtat. Älskade Foo Fighters som fortfarande gör ny musik, annars är det mycket gammalt. Medan jag lyssnar på sånt som jag egentligen inte gillar, när jag vill festa och dansa. Ni vet, ren och skär pop. Där de inte gjort musiken själva, där allting gärna är fejkat och där du kan hela låten efter att ha hört den en gång. Den musiken får mig att vilja svänga på rumpan. Och apropå rumpan, smaken är som baken säger de ju. Men sån är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar