onsdag 26 september 2012

Gäääsp.

Den här natten alltså... Ossian vaknade tre gånger och Mira två. Tjohej, vad roligt! Jag ville helst bara avlida när den minsta slog upp ögonen och tog morgon vid kvart i sju i morse.
Upp kom jag till slut, iväg till dagis i regnet och nu har jag äntligen fått igång musiken och börjat med det jag ska göra. Men idag blir det inte mycket sång till musiken, mest gäspningar.
Jösses, så trött. Hoppas att jag vaknar till innan kvällen i alla fall. Sötaste lilla systerdotter är i stan för allra första gången och jag och mina små ska såklart träffa den nya lilla kusinen. Till Miras storas lycka. Visserligen tjatar hon kanske liiite mer om pappan till kusinen, men hey - som vi har längtat efter Madicken!

Men nu. Åter till hemmasysslorna. Känner mig minsann som en hemmafru ibland. Fast utan fru.

1 kommentar:

  1. Men åh vad glad jag blev när jag läste din kommentar! Nu känns det roligare att gå och lämna trots att jag vet att han kommer bli ledsen när jag går :)

    Tydligen har dom gjort samma sak med Sebastian som dom gjorde med Mira, att han får vara med Simon ibland på hans avdelning. Känns så bra att dom inte är stenhårda med regler hit och dit utan att dom ser till barnens bästa.

    SvaraRadera