tisdag 18 september 2012

En till dag.

Var verkligen i valet och kvalet idag om jag skulle skicka iväg Ossian till dagis idag eller ej. Mira hade feber igår eftermiddag igen. Men jag är alldeles för seg idag. Orkar liksom inte klä på ungar och ge mig ut bara för att lämna honom, så han fick vara hemma.
Om Mira blir hemma imorgon med så får han nog gå iallafall.

Jag har rejäl jobbångest idag eftersom det inte blir många jobb sökta när barnen är hemma. Fan alltså. Det här börjar slita på mig. Jag vill bara ha ett jobb. Vad som helst. Om det är några timmar i veckan bara, det spelar ingen roll.

1 kommentar:

  1. Hej! :) Har du pratat med bring? Har sprungit på gamla kollegor som sagt att dom har jättedåligt med bra vikarier? Senast var i sommras. Kan vara värt att kolla upp om du inte gjort de än förståss :)

    SvaraRadera