torsdag 6 september 2012

Men suck!

Det var en helt vanlig dag igår. Jag hade tvättstugan, fixade hemma, hämtade barn, lagade mat osv. Inget konstigt.
På kvällen var jag trött och låg på soffan när jag från ingenstans fick världens spränghuvudvärk. En stund senare fick jag ont i kroppen och började känna mig febrig. Så jag tog en alvedon och gick och la mig.

Hela natten har jag haft ont i huvudet och kroppen. Och jag skojar inte, jag har aldrig haft så ont i huvudet!
I morse vaknade jag och var helt död. Vinglade upp och tog en temp, 38,4. Suck! Jag hann vara frisk några dagar bara från den förbannade förkylningen. Nu har jag bäddat ner mig på soffan och här tänker jag ligga resten av dagen. Tempen visar 37,9 trots alvedon i kroppen. Och det är mycket när jag vanligtvis ligger runt 36,5.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar