onsdag 5 september 2012

Naglar, naglar, naglar.

Gjorde att tappert försök att piffa upp bloggen lite. Det gick inte vidare bra, så jag gav upp.

Idag fick jag mina efterlängtade penslar. Lite mer saker ska jag införskaffa sen jag ägna hela kvällarna åt nail art. Det som jag så länge länge drömt om. Pengar till någon utbildning finns inte. Men kanske att jag en vacker dag kommer få jobba med det här som jag brinner för.
Inspirationen är stooor nu. Och jag bara längtar längtar längtar tills jag kan sätta igång!
Med andra ord lär det var mycket naglar på bloggen framöver. Så ni vet. Och finns det någon där ute som vågar lämna sina händer i mina, så vill jag mer än gärna skapa något vackert även på er!

2 kommentarer:

  1. Om jag bara hade haft några naglar att förbarma sig över så.. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kan offra mig nästa gång jag kommer över ;-)

    SvaraRadera